مهتامهتا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

مهتای بی همتای من

بدون عنوان

1390/11/8 1:47
نویسنده : شایلان
110 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان این روزا خیلی شیرین و شیطون شدی فوفول مامان بعضی موقعها انقدر بوست میکنم که خودم خسته میشم . هر جا میریم همه عاشقت میشن خوش اخلاق مامان . صبحها که از خواب بیدار میشی اول منتظر میمونی تا قنداقت رو باز کنم (نمیدونی چه عذاب وجدانی میگرم وقتی قنداقت میکنم ولی چه کنم که نمیخوابی)  یه چند تا کش و قوس اساسی می یای بعد تازه منو میبینی و کلی میخندی بعد هم یادت می یاد باید شیر بخوری اول غرغر میکنی اگه دیدی خبری نشد میزنی زیر گریه بعد از خوردن شیر و عوض شدن پوشک مشغول صحبت کردن میشی بعد از یه مدت زمانی باز سراغ منو میگیری تا بیام بغلت کنم و باهات حرف بزنم عاشق این هستی که رو به بیرون توی بغل باشی تا همه جا رو ببینی و فوفولی کنی . عاشق آینه هستی و از دیدن خودت تو آینه کلی خوشحال میشی . از حمام هم خیلی بدت می یاد   و تا میزارمت توی وان اول شوکه میشی بعد هم میزنی زیر گریه مخصوصا وقتی آب رو سرت میریزم خیلی بدت می یاد . وقتی پوشکتو باز میکنم  خیلی خوشحال میشی و تند تند دست و پا میزنی . این روزا دیگه بغل هر کسی آروم نمیشی و بغل کسی که دوست نداری و میری خودتو به طرف من میکشونی و منم  قند تو دلم آب میشه . وقتی توی بغلم شیرمیخوری هر از گاهی یه نگاهی با تعجب بهم میکنی و بعد که میشناسیم بهم میخندی و باز شیر میخوری عاشق اینکارتم . حالا از بابائی بگم که خیلی دوستت داره و خیلی هم بهمون کمک میکنه خیلی ازش ممنونم .. جونم برات بگه که تو ٣ ماهگی هم ٥٣٠٠ با لباس بودی و قدت هم ٦٠ بود ماشااله قربونت برم. 

راستی اینروزا هم خوب با عروسکات بازی میکنی البته بیشتر دست و پاهاشونو میخوری پستونکت رو هم با دستت میگیری و از دهنت در می یاری و باز میزاری تو دهنت البته به همراه دستت هم پستونک میخوری هم دستتو الهی قربون دستای خوشکل و کوچولوت بشم ناناز مامان خلاصه که هر روز خدا رو بخاطر داشتنت شکر میکنم و ازش ممنونم منو لایق دونست و تو رو به من داد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم مامان هیراد
8 بهمن 90 13:38
ماشالا خاله جیگر خوابیدنتو مثل ادم بزرگا می خوابی