مهتامهتا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

مهتای بی همتای من

اولین خنده با صدا

1390/11/11 19:02
نویسنده : شایلان
402 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم 2 روز پیش یعنی در 3 ماه و 14 روزگیت با صدای بلند خندیدی و من واقعا لذت بردم الهی قربون صدای خنده ات برم من ماما جان . چند روز پیش هم رفتیم خونه عمه ات وعمه ات هم زحمت کشید و کالسکه دختر عمه رو بهت داد تا دیگه من برات کالسکه نگیرم ببخشید که نو نیست ولی خیلی تر و تمیزه و از همه مهمتر اینه که مال یه خانم دکتر بوده فقط باهاش یه گشت کوچولو زده ههههه مامانی آرزو میکنم قدمش خوب باشه و تو هم مثل دختر عمه دکتر بشی . دیگه اینکه خونه عمه با کلاهی که بابائی عکس داشته وقتی مثل تو کوچولو بوده عکس انداختی فدات بشم که خیلی ماه شدی حالا در اولین فرصت عکس کوچولوئی های بابائی رو هم با همین کلاه میزارم فعلا عکسهای ناز خودتو میزارم . راستی دیروز با خاله رفتیم اونم واسه دختر خاله که تو شکم مامانش هست خرید کردیم منم واسه شما یه شورت تورتوری خوشملی خریدم مبارکت باشه مامانی اون روز هم برات یه کفش و پیرهن خوشکل مامانی واسه عیدت خریدم

 

خدایا به معصومیت همین بچه های کوچولو به همه اونائی که نینی میخوان نینی سالم بده و از هیچ زنی این لذتو دریغ نکن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)